Dostawa i płatności

Dostawa na terenie Polski

Paczkomaty InPost:
12 zł – dla zamówień opłaconych z góry

DPD:

17 zł – dla zamówień opłaconych z góry
21 zł – dla przesyłek pobraniowych

Darmowa dostawa od 150 zł

Wysyłka: 1-2 dni robocze od momentu wpływu środków.

Co robić, w przypadku nieodebrania przesyłki?
Jeśli przesyłka wróci do nas jako nieodebrana, zwrócimy środki za zamówiony towar w ciągu 14 dni od momentu jej otrzymania. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jednak w przypadku, gdy skontaktujesz się z nami w ciągu 48 godzin z prośbą o ponowne wysłanie, zorganizujemy je po uiszczeniu opłaty za nową wysyłkę, zgodnie z wybraną metodą dostawy.

Dostawa za granicę Polski

Zamówienie wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej. Koszt wysyłki zamówienia do wybranego kraju zależy od kraju dostawy i wagi przesyłki. Koszt wyliczany jest według cennika Poczty Polskiej: https://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html

Wysyłka: 2-3 dni robocze od momentu wpływu środków.

Płatności

Płatności za zamówienie można dokonać poprzez: płatność kartą, przelewem online, przelewem tradycyjnym, blikiem, a także za pobraniem.

  1. PAY U
    Najpopularniejszy operator płatności internetowych ofertujący szereg rozwiązań płatniczych,w tym: przelewy elektronicznie, tradycyjne przelewy bankowe, płatności kartą, BLIK, a takżeodroczoną płatność: „Zapłać później” z Twisto bądź „Zapłać później” PayPo.
  2. MASTERPASS
    ·  Przyspiesza proces zakupowy Klienta (dane wpisywane są tylko przy pierwszej rejestracji).
    ·  Zwiększa wygodę zakupu – usługa jest dostępna na smartfonie, tablecie czy komputerze, niezależnie od czasu i miejsca dokonywania zakupu.
    ·  Pozwala na rejestrację dowolnej karty (MasterCard, Maestro, Diners Club International, VISA etc).
  3. BLIK
    ·  Wystarczy Ci telefon, aby zapłacić za zakupy w sklepie internetowym
    ·  Wybierz sposób płatności blik przy składaniu swojego zamówienia
    ·  Wygeneruj jednorazowy 6-cyfrowy kod w aplikacji swojego banku
    ·  Zatwierdź płatność w aplikacji bankowej i… gotowe!
  4. Przelew elektroniczny
    Wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.
  5. Pobranie
    Płatność przy odbiorze  gotówką lub kartą u kuriera dostarczającego Twoje zamówienie. Wszystkie metody płatności są bezpieczne, natomiast dane kontaktowe i informacje o płatnościach klientów są zaszyfrowane i zabezpieczone. Autoryzacja płatności odbywa się natychmiastowo, tuż po wprowadzeniu danych na platformie płatniczej i ich zatwierdzeniu.